عکاسی لایف استایل

عکاسی لایف استایل

با توجه به اینکه امروزه دوربین های گوشی های موبایل از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار شده و میشه با این گوشی ها عکس هایی رو برای صفحات مجازی و پروفایل ها ثبت کرد. پس این گوشی ها می تونه کمک کنه که عکسهای لایف استایل طبیعی و واقعی رو از لحظه های زندگی ثبت کنیم .اما بعضی وقتها لازمه برای عکاسی لایف استایل کودک و خانواده محیطی ساختگی و مصنوعی مهیا کرد و با استفاده از تکنیک های عکاسی و نورپردازی عکسهای به مراتب با کیفیت تری نسبت به گوشی موبایل ثبت کرد که هم بتوان با کیفیت بالا آنها را چاپ کرد و هم سناریوی مشخصی را براش تعریف کرد.
پس یادمون باشه که :
این عکسها قراره به یک خاطره شیرین خانواده تبدیل بشه و در آلبوم عکس سالها باقی بمونه.

عکس لایف استایل از چه لحظه هایی گرفته میشه ؟

عکس لایف استایل از حالت های روزمره و جذاب هر زندگی میتونه گرفته بشه .مثل شنا کردن با خانواده, در دریا و یا چای خوردن روی مبل منزل و یا آشپزی کردن و تلویزیون دیدن دسته جمعی و هر آنچه که ممکنه برای ما پیش بیاد.
پس باید به این نکته توجه کرد که :
اگر قراره محیطی مصنوعی و دکور مانند بسازیم وعکاسی لایف استایل انجام بدیم باید بگذاریم زندگی در همان محیط مصنوعی ، روال طبیعی خود را داشته باشد .
اگر محیط آشپزخونه هست باید شرایط پخت و پزو وسایل آشپزخانه کاملا عادی باشه و افراد درون کادر ما کاملا راحت باشن ونگاه ها کمتر به لنز دوربین باشه .
اگر محیط ساختگی و یا همان دکور یک اتاق نشیمن لوکس و یا دکور روستیک هست باید افراد درون کادر به راحتی به هم لبخند بزنن و نیازی نیست که به لنز دوربین ما بخندن .
در زندگی روزمر ه ما دوربین عکاسی نگاه مخاطب ماست پس :
در عکاسی لایف استایل خانوادگی با دکور های ساختگی نباید لنز دوربین ، طرف نگاه سوژه های عکاسی باشه .
نکته قابل توجهی که امروزه در عکسهای لایف استایل مشاهده میشه حرکت به سمت لوکس سازی محیط و لباسها و خارج شدن از واقعیت زندگیه که این موضوع برای خیلی ها جذاب و برای بعضی افراد تنفر انگیزه. و همه این ها به سلیقه افراد بر میگرده .
فیلتر رنگی و پیرست های عکاسی لایف استایل:
فیلتر ها و پرست ها برای لایف استایل امروزه به سمت رنگهای گرم و شکلاتی و رنگهای روستیک رفته که باعث جذاب شدن و لوکس بنظر آمدن محیط‌ها و لباس ها شده