دکور تولد آتلیه کودک

دکور تولد آتلیه کودک

خب بریم سراغ بحث شیرین دکور تولد !
دکور تولد یکی از پر متقاضي ترين دكوراي آتلیه های کودک هست .
اکثر مردم علاقه زیادی دارن که براي تولد کودکشون دکور تولد جذابی برای طراحي كنن .معمولا خودشون دست به کار میشن و با سلیقه خودشون یه شخصیت کارتونی و یا یه موضوعی رو به عنوان تم و دکور تولد انتخاب ميكنن و از وسایل تزئيني مثل بادکنک ‌و ریسه و بشقاب و وسايل دكوري ديگه كمك ميگيرن تا دكور زيبايي رو طراحي كنن. این کار می تونه برای عکاسی هم جذاب باشه و عكس هاي خاطره انگیزی براشون به یادگار بذاره .

دکور تولد آتلیه کودک

دکور های آتلیه و لباس های ست

آتلیه ها هم دست به کار شدن و برای جذب خانواده ها دکور های متنوعی رو فراهم کردن .
کنار این دکور های جذاب یه بحث مهم دیگه هم هست. بحث لباس متناسب با اين دکور هاست ، لباس برای کودک و گاهی لباس ست مادر و کودک و یا پدر و کودک .
آتلیه های کودک معمولاً برای هر دکور تولد , لباس های مناسب هم دارند تا عکس های جذاب و متفاوتي برای خانواده ها به یادگار بذارن .

تنوع سليقه ي خانواده ها باعث شده كه این موضوع برای آتلیه ها بسیار هزینه بر و سخت بشه ! اما مانع كار نميشه و ما تمام سعي خودمون رو ميكنيم تا براي طيف سليقه هاي مختلف دكور ها و لباس هاي قابل قبولي رو طراحي كنيم .
آتلیه واین هم چند دکور تولد جذاب برای کودکان شما عزیزان فراهم کرده و لباسهای مناسب این دکورهای تولد هم در آتلیه موجود هست تا لحظه هاي خوب و متفاوتي رو در كنار هم ثبت كنيم.

دکور تولد آتلیه کودک

عکاس کادر و زاویه عکاسی را میشناسد!

وقتی مشتری تقاضای دکور تولد می کنه اصرار زیادی داره که تمام دکور در عکس ها مشخص باشه .این خواسته گاهی در زمان انتخاب عکس توی ذوق خود مشتری میزنه .
فکر کنید یه دکور با بادکنک آرایی و کلی اکسسوری چیده شده و یه کوچولوی دو ساله با یه لباس خوشگل کنار دکور ایستاده .حالا تمام دکور باید توی کادر عکاس باشه و چیزی که از کودک توی عکس میمونه خیلی کوچیکه که اصلا کودک به چشم نمیاد .
همین موضوع باعث جذاب نشدن عکس با دکور تولد کودک شما میشه .
پیشنهاد ما به شما عزیزان این هست که اول از همه توجه داشته باشید آتلیه کودک سالن مراسم برای تولد کودک شما نیست .پس اجازه بدید عکاس با توجه به علم و تجربه خودش عکسهای متنوعی از کودک شما با دکور تولد بگیره و اصرار نداشته باشید حتماً تمام دکور در عکس مشخص باشه .عکسهایی با کادر بسته از صورت کودک شما با دکور فولو شده(تار شده) پشت سر کودک شما از جذابترین عکسهای دکور تولد میشه.

خدمات عکاسی آتلیه کودک واین

همچنین آتلیه واین امکان عکاسی برای تولد  و ساخت کلیپ تولد در باغ کودک رو فراهم کرده.پلن هاي خوبي براي خانواده ها در نظر گرفته تا لحظه هاي شيرين و متفاوتي به كودكشون هديه بدن.
برای اطلاع از شرایط عکاسی تولد در فضای باز و باغ کودک به توضیحات ما در سایتمون در قسمت آگاهی از شرایط عکاسی خارج از آتلیه مراجعه کنید .